Pokoje  • Spis tematów  • Dodaj nowy temat  • Szukaj  • Blog  • Zaloguj się

Wszystko o grzechu i pokucie. Tutaj zapraszamy tych, którzy nie wiedzą jak się spowiadać, z czego się spowiadać oraz tych, którzy nie potrafią określić wagi grzechu i zadają odwieczne pytanie "czy to grzech, jeśli..."

Temat: Czy nauka ze skryptu to grzech

Uporządkuj w/g daty dodania Uporządkuj w/g wątków

Szczęść Boże! Jestem studentką i pojutrze mam egzamin zerowy. W internecie krąży wiele skryptów (opracowań materiału przez innych studentów, są tam najważniejsze zagadnienia) i chciałabym się zapytać - czy nauka z czegoś takiego to grzech? No bo jednak jest to iście po najmniejszej linii oporu, sama nie kupiłam nawet książki, czy może przesadzam? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Data dodania: 2019-06-10 21:04:49, autor: Paula2132

Odpowiedz / Zaznacz / Zobacz rodzica

Przepraszam, ale dlaczego to ma być grzechem? W seminarium się tylko z tego uczymy - tak nam polecają profesorowie, którzy są księżmi.

Data dodania: 2019-06-10 21:19:57, autor: kunka

Ooo. A u mnie właśnie profesorowie podchodzą do tego negatywnie, nawet słyszałam historie, że w przeszłości potrafili za to oblewać. Dlatego pomyślałam, że to może być złe, ale też dlatego, że ktoś sam prawdopodobnie napisał to na podstawie książki i przez to, że rozpowszechnił to za darmo studenci później nie muszą tej książki kupować i autor na tym nie zarabia. Z drugiej strony nie czerpie z tego zysku i może mógł się tym podzielić skoro chciał, a Ci, którzy się uczą robią to na własne ryzyko.

Data dodania: 2019-06-10 21:41:40, autor: Paula2132

Ktoś, kto robi te skrypty, które są dostępne nie robił tego tylko dla siebie, ale i z myślą o was

Data dodania: 2019-06-10 22:22:25, autor: kunka

Dziękuję :)

Data dodania: 2019-06-10 22:49:51, autor: Paula2132